tiistai 9. heinäkuuta 2013

Naatitaan nyt

Morooo!

Oli mulla paljon kaikkee asiaa, mutta nyt on sitte pää ihan tyhjä ku en oo päässy kertomaan juttuja sitä mukaa kun ne tapahtuu. Kissavahti kuukausi on nyt ohi ja mä oon tällasessa kimppakämpässä nyt jonku aikaa.

Ja ei haittaa vaikka en sillon toissa viikonloppuna mennykään sinne laivareissulle, koska nyt viime viikon lauantaina tehtiin niin makee reissu katamaraanilla että nami. Juhlittiin meijän firman pomon synttäreitä ja oltiin koko päivä tuolla merellä. Oli niin ihanaa ja rentouttavaa ja kaikkee sellasta. Lilluin suurimman osan ajasta meressä semmosella patjalla ja se oli niiin lepiä. Se oli sitä elämää. Sai vaan olla ja naattia. Pelkäsin että oisin tullu ihan rapuna takasin sieltä, mutta olin jopa vähän pettyny, kuin vähä oli tullu väriä vaikka koko päivän oli porottavan auringon alla ja veessä. Rasvailin tosin kyllä aika huolella. 

Mutta, sunnuntaina menin kaverin kans sitte piitsille ja sain vähä sitä rusketustaki. Harmi ku tuo hollantilainen tyttö kenen kans kaverustuin ni joutu just lähteen takasi Hollantiin ku oli raukka alle vuoden sisään onnistunu hankkimaan jo kahet potkut.

Kaks kuukautta on täällä nyt tullu oltua, ja aattelin sen kunniaksi listata asioita, joita oon sinä aikana tehny ensimmäistä kertaa elämässäni ikinä. Ei mitään suurempia juttuja (paitsi yks), mutta ihan hauskoja silti. Harmittaa, etten listannu näitä Jenkeissä, koska sieltäki tuli aika paljon kaikkia ensimmäisiä juttuja. No mutta, osa näistä on mainittu jo aikasemmissa postauksissa, mutta tässä ne tulee nyt yhessä paketissa:

1. Spinning
2. Squash
3. Strippiklubi
4. Pistaasijäätelö
5. Nyrkkeilyreenit
6. Bileet, joihin tuli kytät
7. Asuminen kissataloudessa
8. Espresso
9. Napapaita
10. Katamaraanilla
11. Eritrealainen ihminen
12. Mac

Ja SE ENSIMMÄINEN KERTA JOTA OON ENITEN OOTTANU: ensimmäinen ihan oma kämppä! Kävin just kattoon yhtä huushollia ja se on ihan liikaa mulle, mut oon tässä jo feidannu niin monta kämppää ja toi oli paljo parempi ku ne jotka oon skipannu ni otin sitte sen. Kahen viikon päästä mää muutan mun ensimmäiseen ihan omaan kotiin! Outoa. Mulla tulee olemaan kaks makuuhuonetta! Että jos alkaa ahistaan ni tänne vaa! Ja nyt tää homma levis ihan käsistä ku rupesin tätä hehkuttaanhih. Ja se mitä oon eniten oottanu että sit ku saan oman kämpän, ni saan sinne suomalaisen kunnon oikean kahvinkeittimeeeeeeee-eeee-een! Kaks viikkoa tosin menee, että pääsen muuttaan sinne.

Jepaa. Lähen tästä kesyttään nyrkkeilysäkkiä, että palataan. Testikuukausi siellä on nyt ohi ja hommasin sinne eilen sitte puolen vuoden jäsenyyden, ihanaa. Ja sori kuvien puutetta mut ei tainnu olla mitään kovin hääppösiä kamerassa.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti